Cele mai bune idei de tatuaj


tatuaj harta lumii
Daca vrei sa iti faci un tatuaj si esti foarte nehotarat/a, ai cam doua optiuni; Fie te gandesti mult, astfel incat sa fie in locul potrivit dar mai ales cel care sa te reprezinte... te gandesti, te gandesti si apoi iti dai seama ca e o idee proasta pentru ca este posibil ca la un moment dat sa te plictisesti si o sa vrei sa il scoti. A doua varianta  este una proactiva - iti alegi cu un minim gandire si cu un maxim de determinare desenul/ citatul si te duci sa printezi tatuajul mult visat pe partea corpului care iti vine in minte in drum spre salon.


Am gasit si cateva modele care ar putea sa fie sursa inspiratiei in cazul in care vrei sa ai un tatuaj. Pentru ca imi place mult sa calatoresc, mie mi-ar placea tatuajul de mai sus. Detinatorul acestui tatuaj, coloreaza cate o tara atunci cand o viziteaza. Este foarte original asa-i? Ce pacat ca daca l-as prelua si eu, nu ar mai fi atat de... inedit.

Daca muzica e viata ta, ce poate fi mai frumos decat un portativ cu niste note muzicale? Niciun loc de pe corp nu cred ca se potrivea mai bine decat pe ureche. 



"All you need is love"
 Nu de putine ori am vazut citate celebre precum: "Après moi, le déluge" sau pur si simplu mici chestiute gen "Life is beautiful" / "Life started when you came" / "Live, love laugh". 
Daca mi-as tatua un mesaj, acela ar fi  "Este asa! Nu poate fi altfel!" Cand am aflat prima oara de acest citat am inteles mai bine ca trecutul nu poate fi modificat, si oricat m-as mai stresa cu fel si fel de ganduri cu daca si cu parca, este asa cum este si nu exista nicio varianta prin care ar putea sa fie altfel. M-a ajutat sa ma concentrez mai mult pe prezent, singurul care este real si palpabil de altfel... restul este praf in vant!

Bineintele ca exista si modele de tatuaj cu "asa nu!" Ce minte bolnava ar trebui sa ai ca sa iti faci un tatuaj ca cel din imaginea alaturata? Dar, fiecare face absolut ce vrea cu trupul sau si eu nu pot decat sa-i urez multa sanatate barbatului de langa ea. Da, pentru ca trebuie sa stai bine cu bibilica daca ai langa tine o fata asa... Sau, cine stie, poate el e vreun pui de pedofil si tatuajul a fost facut la cerinta lui. Fie la ei, vorba bunicii! :)







Aaa, si sa nu uit. Daca te hotarasti pana la urma sa iti pictezi trupul cu o imagine sau cu un citat, sa nu uiti ca niciodata (sau extrem de rar) un tatuaj va arata mai bine decat te-a costat. In general, cam cat dai atat face. Este valabil pentru aproape toate lucrurile din orice domeniu.







Tu ce tatuaj ti-ai face? 


Adi

@Pascu Adrian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com