De ce sa plec, de ce sa raman?



 

   Inainte sa te apuci de citit, am sa te rog sa dai un play. Iti dedic aceasta melodie cu mult drag. Nu, nu sunt nostalgic, nu imi doresc alte timpuri ce sunt apuse si nici nu stiu daca mai vreau sa incerc sa schimb ceva. Stiu ca lucrurile mari se compun din cele marunte si daca vreau o schimbare, sa fac cum spunea inteleptul Mahatma Gandhi: "Fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!" Nu spun ca oi fi eu vreun Mr. Perfectiune si ca eu le fac pe toate fara cusur, dar "cand ma uit in jur prind curaj" - ca sa-l citam si pe Ion Creanga pe jumatate.


   In fiecare zi incerc sa gasesc motive pentru care sa vreau sa raman in frumoasa noastra Romanie. Mint, nu mai incerc demult acest lucru, aproape in fiecare zi observ lucruri care ma fac sa imi doresc altceva. Stiu ca acum vor sari aceia care au reusit sa-si asigure un viitor in tara, dar nu vor preciza niciodata si metodele prin care au reusit, sau pe spatele cui isi castiga existenta. Avem cu totii prieteni sau cunostinte care muncesc pe 6-700 roni, in timp ce un patron castiga pentru fiecare muncitor de pana la 10 ori mai mult. Ok, bravo lor ca pot! Nu despre asta vreau sa vorbesc acum, a fost doar o paranteza.

   Romanu' este obisnuit sa faca o afacere din orice

   La locul de munca actual, am fost nevoit sa sun la o companie pentru a discuta cu un domn, imi raspunde o domnisoara de la resurse umane, intreb frumos daca pot sa iau legatura cu persoana in cauza, si pentru ca nu s-a putut, am rugat-o sa ii lase un mesaj din partea mea, la care aceasta imi raspunde: "Si mie ce-mi iese la toata afacerea asta?" Mi-e greu sa cred ca a fost doar o gluma nevinovata...

Alt roman pus pe facut bani ilicit

   Veneam spre casa de la munca. La orele 20 trebuia sa plece autobuzul din autogara Brasov. Luni si Marti am mers cu acelasi autobuz, insa Miercuri intreband la informatii, mi s-a spus ca a plecat mai devreme, desi domnului de la informatii i se citea usor pe fata o gogonata. Azi, cand am mers din nou la informatii, mi s-a spus cu jumatate de gura ca la ora 8 nu mai exista cursa de vreo 2 luni. Evident ca m-a pufnit un ras isteric, stiind ca eu mersesem cu 2 zile in urma. Urnatoarea explicatie a fost: "Pai pentru 2 oameni nu mai mergem, vedeti si voi daca mai aveti tren!". In cele din urma eu am plecat spre locul de unde stiam ca mai pot fi niste taximetristi pirat. Exact cum ajuns in acel loc, apare si micutul nostru infractor extrem de nervos aproape reprosandu-mi ca ar face cursa pentru mine si ca pierde acum 100 roni. 100 roni provenind din motorina pe care urma sa o vanda in cazul in care nu mai facea cursa. 

    Parerea mea este ca nu ai cum sa pierzi niste bani pe care nu-i detii. E ca si cum cineva s-ar plange ca a pierdut 5 miliarde pentru ca nu i-au iesit inca 4 numere la loto. Penibil!

   Astea sunt doar pataniile din ultimile 5 zile. 

   Acum te intreb si pe tine: "De ce sa plec, de ce sa raman?"

@Pascu Adrian

3 comentarii:

Unknown on februarie 09, 2013 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nu am absolut niciun motiv:))

Trebuie sa asculti on februarie 09, 2013 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nu ai niciun motiv nici pro nici contra?

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mda...cateodata e adevarat ca avem si astfel de exemplare. Doar ca nu suntem singura tara din regiune care are astfel de probleme.
Oricum cu cat luam mai multa atitudine cu atat lucrurile se vor schimba. Dar totul necesita timp.

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com