Mesaje originale de Sarbatori


   Daca esti in cautarea unui mesaj de duzina pe care sa-l trimiti tuturor pentru ca asa se poarta, am sa te dezamagesc pentru ca nu vei gasi asa ceva in acest articol sau pe acest blog. Oricum, este si prea tarziu, cel putin mesaje de Craciun (2012). Postez articolul asta doar pentru a mai reduce din numarul de copy-paste-uri ale mesajelor de Sarbatori si mai ales pe cele pentru zilele de nastere/ onomastica. 

   
  Eu cred ca un mesaj simplu, venit din inima din partea unui prieten sau a unei cunostinte, are de 10 (mii) de ori mai mult efect decat daca primesti un mesaj pompos copiat de pe nu mai stiu ce site.  Iti spun sincer ca pe mine nu ma bucura deloc un mesaj care a ajuns si inboxul altor 200 de persoane. Prietene, daca nu ai inspiratie, sau ti-e sila sa compui un mesaj ca cele kitsch-oase pe care le gasesti pe peretii facebook-ului, m-as bucura mai mult sa-mi spui un simplu "Craciun Fericit!" ca cel din imaginea alaturata. Pe bune ca mi se face rau cand citesc un mesaj care incepe cu "Fie ca sarbatoarea...". Nuu, te rog eu, nu!

   Hai sa incepem o campanie a mesajelor originale. Sa scriem celor dragi gandurile noastre, nu ale nemuritorilor scriitori. Chiar daca preiei o idee a unui mesaj, spune-o in cuvintele tale si da-i farmecul propriu, astfel, urarea ta o sa fie mult mai bine interceptata. Respect pentru toti cei care scriu din inima si din mintea proprie.

Cu respect v-am scris si eu, Adrian

   
@Pascu Adrian

1 comentarii:

Helen spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sunt sigura ca multi, ca si mine de altfel, cand au de scris o urare, habar nu au cu ce sa inceapa. Atunci incercati urmatorul lucru: imaginati-va persoana respectiva si ganditi-va de ce este imoprtanta pt. voi si ce ii doriti din suflet. O sa va simtiti si voi mai bine, iar cu siguranta cealalta persoana isi va da seama cat de mult inseamna pt. dvs.


Ma bucur pt acest semnal de alarma!

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com