Se intampla in Romania...


     Acum 2 saptamani, cand, trecand cu masina unui prieten printr-o localitate din judetul Brasov, doi tineri, s-au asezat  exact pe mijlocul strazii sa imi arate cat de "valorosi" sunt ei. Am incetinit, apoi, ajungand foarte aproape de acestia, am oprit. Mi-au cerut sa le dau 100 de lei si daca nu am sau nu vreau sa le dau, m-au amenintat ca vor sparge farurile masinii. Din pacate nu aveam la mine decat 50 roni, acestia i-au acceptat... Rasuflam usurat si de abia asteptam sa ajung la sectia de politie sa depun o plangere, insa, pana acolo, ei au decis ca am platit doar un far cu cei 50 de roni. Asa ca, unul dintre ei, a luat o piatra in mana si a spart un far.

   Nu imi venea sa cred ce mi se intampla. M-am dus repede sa depun o plangere la sectia de politie din localitate, dar domnii de acolo nu pareau deloc surprinsi de ce le povesteam, nu eram primul... Stiau ca sunt doi barbati proaspat eliberati din puscarie. Aveau cate 3 ani fiecare la activ, si doreau sa intre inapoi pentru ca inchisoarea le oferea mancarea si locul de dormit.

   M-am dus apoi la un magazin de piese auto si pentru ca masina nu era tocmai una comuna, nu aveau modelul necesar mie. Imprumutasem masina pentru o saptamana, si pentru ca nefericita intamplare s-a desfasurat chiar in prima zi, am decis sa dau o cautare si pe internet, unde am gasit un "magazin piese auto", de unde mi-am si comandat farul. Pretul a fost unul rezonabil, dar ceea ce conteaza cu adevarat, este ca am reusit sa predau masina inapoi exact asa cum am primit-o. :)

   Tot pe acest site se desfasoara o campanie pentru toata lumea care suna cam asa: "Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni". Mult succes!
@Pascu Adrian

1 comentarii:

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wow! deci politia stia ce fac ei, dar ei inca erau in strada... buna treaba!

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com