Pe vremea mea...


sursa
  Tocmai m-am uitat pe al meu permis auto si am observat ca au trecut 4 ani si 5 luni de cand zace intr-un portofel fara sa fie prea des folosit. Ca sa vorbesc batraneste: "pe vremea mea" nu se dadeau testele pe calculator, probabil ca am fost printre ultimele "generatii" care au dat pe foaie.:)

   Imi aduc aminte cand am inceput scoala de soferi, cat de nestiutor eram. Partea proasta insa, este ca nici acum nu stralucesc, pentru ca nu am condus decat din an in Paste... dar la propriu pentru ca am condus masina cumnatului meu, cand mergeam de Craciun si de Paste pe la el. :D. 

   Pentru ca mi-am dat silinta, am citit legislatia si am facut multe chestionare auto, am reusit sa iau in aceeasi zi si sala si orasul (acum cred ca nu se mai dau amandoua in aceeasi zi); un coleg mai invidios m-a intrebat atunci: "cu ce l-ai uns?" eu nici macar nu eram macar familiarizat cu expresia asta si chiar nu am inteles ce a vrut sa spuna pe moment. Poate ca "am picat pe subiect", poate ca m-am descurcat onorabil si la proba de oras. De ce trebuie "sa ungi" mereu ca sa primesti ceea ce ti se cuvine si fara spaga?

   Pentru ca sunt constient ca a trecut o vreme de cand nu am mai condus si probabil ca si din legislatie am mai uitat, cred ca mi-ar prinde bine sa fac niste chestionare online pentru a-mi aduce aminte cate ceva. Am gasit  un site cu niste chestionare drpciv - acestea simuleaza examenul pe calculator, cu intrebari posibile, fiind acelasi folosit si de catre politie.

   Oriunde ai fi, oricine ai fi, nu uita de regulile de circulatie; sunt facute spre binele fiecaruia dintre noi! :D
@Pascu Adrian

6 comentarii:

SkillS on martie 13, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

asa e :) e o gresala sa dai spaga pentru carnet

Bianca Tămaș on martie 13, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Eu zic ca dacă vrei să faci chestionare, mai bine le downloadezi alea de la Toni auto. acolo îți arată și ce ai greșit și înveți mai bine :D

Flaviius on martie 14, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mersi de informatii Bia! Am sa tin cont de sfatul tau! :)

Cris-Mary on martie 16, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Multi uita ce de fapt nu au invatat niciodata si de aici si accidentele.. filosofic ...stiu :D

Trebuie sa asculti on martie 16, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Din pacate ai dreptate Cris-Mary: - unii pretind ca nu-si amintesc, pe cand ei nu ai ce sa-si aminteasca...

Mistocareala on martie 18, 2012 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eu insa ma pregatesc pentru permis profesionist ... trebuie sa iau neaparat acest permis :X:X

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com