Italienii ne musca de fund...


sursa
   M-am saturat sa fim toti bagati in aceeasi oala... Astazi am primit un link de la un prieten cu o stire care imi provoaca sila. Aproape ca nici nu aveam chef sa vad mai departe de titlu...dar mi-am calcat pe inima si am citit si ascultat o piesa in limba italiana care denigra intreaga natie de romani  si asta  datorita unor confrati de-ai nostri care „ne reprezinta” in Italia.

   Sunt convins ca nu suntem cel mai „dăștept” popor si ca nu suntem buricul pamantului (chiar daca unii romani inca mai cred asta), dar sunt sigur ca italienii sunt „mai gramada” procentual vorbind.

   Daca unul-doi romani sau rromi dintr-o suta fac o prostie, asta nu inseamna ca si ceilalti 99 sunt la fel. De unde concluzia asta stupida? aa gata stiu: doar un om care este un pic in urma cu logica poate sa ajunga la concluzii de genu' - asta explica tot nu? Doar stim cu totii ca italienii au un procent mare de senilitate comparativ cu alte state.

    BZF ne informeaza despre un un post de radio (105) cu mare audienţă în Italia. Acesta are un personaj radiofonic cu numele de “Zlatan Tiganul” ca fiind “omul care traieşte în mizerie”, facand trafic de droguri, furand, cerand taxe de protectie, ocupandu-se de proxenetism ai trafic de copii.

   Versurile melodiei suna cam asa: 
                                                                “Fac un măcel”

“Vin dintr-o familie rău-famată/ De mic o luam pe spinare/ Chiar dacă nu am o casă/ Eu umblu cu papucii mei rupţi/ Asta nu e casa mea, eu vin din România, pentru a vinde marfă./ Iau cuţitul, fac un măcel, îmi iau familia, fug în Sicilia/ Iau ciocanul, sparg uşa și scap de poliţie./În Italia, viaţa e scumpă/ Eu trăiesc în rulota mea/ De muncă nu e, eu fur pentru că-mi plac maşinile frumoase/ Gata – nu e vina mea că vin din Ţigania şi cultiv marijuana…/ Dacă nu-ţi place, aranjez eu totul./ Iau pistolul şi fac: Bum Bum!(…)/ Eu vând pudră,/ Şi luaţi aminte!/ Cine nu e bun cu noi, noi îi facem: Bum Bum!/ La furat! Bum Bum!/ La luat gâtul! Bum Bum!/ La jefuit! Bum Bum!/ La înjunghiat! Bum Bum!”


    

     Ganditi-va ca asta se vrea a fi o parodie; Iar parodia presupune amuzament, insa aici, din punctul meu de vedere, lipseste cu desavarsire. Sunt foarte obiectiv, si cred ca nici daca as fi fost de alta natie, nu mi s-ar fi parut "distractiv".Categoric: not funny!


   Cu siguranta ati auzit de francezi si de mistourile lor la adresa noastra... ma refer la aia care vin in vizita prin Romania si poarta un tricou decolorat de transpiratie si soare cate 2 saptamani. Datorita unor cersetori de origine romana,  care pur si simplu se simt mai bine printre ei (Cin' se-aseamana se-aduna nu?) ne ponegresc pe toti cei din aceasta minunata tara.


   Am sa amintesc o singura gluma care ne parodiaza pe noi romanii la care trebuie sa recunosc ca am zambit: La un meci de fotbal dintre Romania si Franta, arbitru trebuia sa arunce  moneda ca sa se decida ce echipa va incepe jocul. Moneda a fost aruncata in aer, dar pana jos, aceasta...a disparut ca prin farmec! :) 


   “Desi este vorba despre o parodie, cliseele de factura negativa la adresa cetatenilor romani reprezinta o generalizare nejustificata si un gest condamnabil cu atat mai mult cu cat, promovarea in media a stereotipurilor de acest tip pot incita la discriminarea intregii comunitati de romani”, transmite Ministerul.





@Pascu Adrian

7 comentarii:

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Adevarul e ca mereu am fost bagati in aceeasi oala.Se stie bine ca padure fara uscaturi nu exista dar nu toti gandesc asa.Sunt putini putini cei care reusesc sa fie deschisi,care reusesc sa admita ca si in tara lor sunt sariti de pe fix si nu numai in Romania.Majoritatea italienilor nu stiu sa faca diferenta intre rrom si roman.Iti zic din experienta personala ca la un interviu au fost foarte incantati de cv-ul meu dar la urma m-au intrebat de unde vin...nu ai idee ce figura au facut!!Doamne ca imi venea sa plang la cata rautate s-a vazut pe chipul lor.Am iesit de acolo franta,fara chef de nimic atat de tare m-a deranjat.Am auzit doar ''o sa te chemam daca e cazul''.Nu m-au mai chemat bineinteles.Asta am auzit-o de mai multe ori.Incerc sa ma obisnuiesc.
La stiri,cand un roman face ceva,repeta de ''n'' ori faptul ca e roman(ca sa intre bine tuturor in cap).
Oricum diferentele se fac,nu zic peste tot,dar se fac.Imi pare rau ca din cauza celor care au facut rau,platesc cei care muncesc,care au vointa,ambitie,forta etc.Dupa un timp dispare tot avantul care il aveai la inceput si ramane doar oboseala.
Asta da descarcare:))
Felicitari pentru articol si succes in continuare:)-blackfox

Paul on noiembrie 14, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Mie ruşine că sunt român. Nu merităm să fim bătaia de joc a italienilor şi a nimănui.
Dar cine să o demonstreze ? Nimeni,aşa că înghiţim.

StafidutZ on noiembrie 15, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Paul, nu trebuie sa iti fie rusine ca esti roman, trebuie sa fii mandru de realizarile tale, de tine in general, nu nationalitatea face omu ci caracterul, reusitele in viata...

Flaviius87 on noiembrie 15, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Probabil a vrut sa spuna ca ii este rusine pentru ca suntem bagati in aceeasi oala, si nu prea ni se acorda dreptul de a ne demonstra caracterul si/realizarile. Ei pur si simplu ne eticheteaza: hoti, tigani, inculti (italienii sunt atat de prosti incat lor li se pare amuzant si faptul ca suntem saraci :|, vai de ei!) , s.a.

Mie mi-e scarba de conationalii nostri romani si tigani care ne defaimeaza pe toti, dar si de "strainezii" care nu au rabdare sa cunoasca persoana inainte de a o judeca!

Cristi on noiembrie 16, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Asta e, daca brunetii care pleaca in strainatate ne fac de cacao, toti avem de suferit.

Irina Binder on noiembrie 16, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Ma abtin sa intru in comentarii amanuntite, pt ca dau in sindrom Tourette...

Anonim spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Italienii sunt animale fara suflet daca ei se amuza pe treaba asta!

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com