M-am săturat de...


   M-am săturat de glumele crețe ale unora, (chiar dacă și eu mai scap câte una), m-am săturat de ironiile ieftine ale puștilor care încearcă să pară mai inteligenți decât sunt, (eu măcar nu sunt puști :P), m-am săturat de întrebările care așteaptă un singur răspuns, (din-astea chiar nu pun), m-am săturat de mirosurile înțepătoare ale oamenilor din autobuz, m-am săturat săturat de bătrâni încrezuți care au impresia că au cucerit lumea cu anii lor de muncă, m-am săturat să fiu politicos cu bețivii care îmi povestesc același lucru a 3-a, a 4-a oara, ca și cum ar fi prima dată, m-am săturat să văd favoritisme ale bărbaților pentru femei...

   Nu de puține, ori se întâmplă sub privirile noastre, multe dintre lucrurile enumerate mai sus. Mă face să mă simt inconfortabil când o persoană căreia îi port un anumit respect, mă întreabă: ”așa-i că-ți place mâncarea pe care am făcut-o?” - oare ce aș putea să răspund în afară de: ”DA! e foarte bună! :D”. sau altă întrebare: ”Așa-i că îmi vine bine așa?”. Nu înțeleg de ce mai este pusă întrebarea dacă nu vrea decât un singur răspuns. Decât să smulg eu o laudă de la cineva, prefer să aștept să vină o părere sinceră de la sine, căci nu aș găsi nicio plăcere așa.

   Am întâlnit bărbați care fac favoruri unor fete doar pentru un zâmbet sau pentru că sunt băgați în seamă un pic; acum nu știu dacă să îmi fie milă sau silă de ăștia...veneam de la Brașov către minunatul meu oraș Nehoiu, cu un șofer cam nervos pe toată lumea (am crezut eu inițial), ba că nu era stație de unde se urcau sau coborau, fie din alte motive(neîntemeiate aș zice eu) - împărțind răcnete în stânga și în dreapta. Imediat ce se urcă și o domnișoara cu fustiță de pe la Întorsura Buzăului, - mi-am dat seama că problemele lui erau legate doar de cei de sex masculin. ”Vasilică” al nostru s-a cam înmuiat - fata îl roagă să oprească la primul magazin să-și cumpere ceva, și apoi să o lase la 100 de metri mai încolo în fața porții - aș fi zis că o și înjură la cât de agitat era - dar SURPRIZA! nenea șoferul s-a luminat la față și a executat toate ordinele ca un mielușel. Am un singur cuvânt care să descrie ce am simțit atunci - scârbă! Nu spun că ar fi trebuit să se poarte urât cu fata, dar mi se pare ipocrizie să te deranjeze un om care vrea sa coboare cât mai aproape de casa lui, în schimb pentru o fata și un zâmbet - să oprești sa-și facă și cumpărăturile, de am avut impresia că și-a luat taxi și  nu că ar circula cu autobuzul... Mai sunt și alte situații în care am văzut cum, doar pentru că ea are altfel de puță este favorizată chiar și la facultate - unde un obsedat sexual punea note la un examen oral, ca la un concurs de miss - chiar dacă nu primea nimic, el era mulțumit că i-a zâmbit! 

 Dacă ți-a plăcut, probabil ești interesat și de:




   
   
@Pascu Adrian

9 comentarii:

Lucian Vâlsan on iulie 04, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nici n-ai idee câte sunt dispuşi unii bărbaţi să facă pentr-o pizdă. O, dar vai, scuze, am spus pizdă. Nţ nţ nţ nţ nţ nţ, ruşine să-mi fie.

Nici n-ai idee de câte ori am fost considerat misogin din simplul motiv că atunci când refuz un favor îl refuz pur şi simplu cu o imensă durere-n 14 de ce-i atârnă sau nu între craci solicitantului.

Nici n-ai idee de câte ori mi s-a spus "Ei şi tu mă Luci, chiar aşa?" pentru simplul fapt că am solicitat bani în plus la serviciu având în vedere că am muncit mai mult decât colegele, ele luându-şi lunar câte două-trei zile libere, în vreme ce eu nu.

Femeile au vrut egalitate. Eu sunt primul susţinător al egalităţii. Însă, egalitatea să fie şi în obligaţii şi responsabilităţi, nu doar în drepturi.

Recomandare la subiect: http://tiny.cc/CodCivil1 (partea a II-a e pe vine)

S-auzim de bine.

Flaviius on iulie 04, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Am vrut să scriu și despre faptul că ”femeile s-au emancipat” și vor egalitate dar m-am abținut să nu fiu considerat cum ai menționat și tu: misogin!

Și eu susțin egalitatea - dar știu că nu va exista niciodată - probabil tocmai de aia o susțin, nu știu...

Ralu on iulie 04, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

foarte tare

Yugy spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Sunt surprins Adrian! Bv tie! ai perfecta dreptate! Daca ne gandim ca doar pentru un simplu zambet lingaul ala i-a facut parashutei pe plac; probabil ca semna mostenirea pe o partida de sex!
PS: Sa-i ia dracu pe toti lingaii! dimpreuna cu toate curvele care participa la presupusa "lingareala"!!!

Flaviius on iulie 04, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Yugy: susțin petiția! :D

tatiana on iulie 22, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

probabil daca as fi fost si eu baiat as fi gandit la fel ca voi ! dar nu priviti bine lucrurile!! de ce blamati femeile??tot voi sunteti de vina!!
de exemplu in cazul pe care l-ai povestit cu autobuzul..fata doar si-a incercat norocul..a intrebat si ar fi acceptat si un raspuns negativ......nu era nici-o problema ! Aici soferul a gresit pentru ca putea sa ii raspunda pur si simplu :NU!
la fel si cu notele la facultate...daca omu' in calduri i-a dat o nota buna doar pt ca ii place zambetul ei ...injurati-l pe el ..nu pe ea!!ce voiai sa faca ..sa zica?-Vai domnu''' dar de ce 9??insist sa-mi puneti 6 !!!
eu vorbesc la modul general...la fetele de genul meu...si nu la cele care fac compromisuri pentru note mai bune sau un anumit job!pentru cele din urma ...injurati-le si din partea mea!

Flaviius on iulie 28, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@ Tatiana: Am încercat să mă leg strict de șofer și de ipocrizia lui, dacă am transmis și sentimente privitoare la reprezentantele sexului frumos, îmi cer scuze - nu ele era cele vizate!

Și da! e normal să te folosești de farmecul tău dacă poți - deși nu sunt de acord cu favoritismele, mai ales dacă nu sunt și eu printre cei favorizați :) (glumesc) ...Pe o scara mai mare, dacă tot ne favorizăm așa, s-ar putea ca adevăratele valori să se piardă!

Irina Binder on octombrie 31, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

:)))))))))))))))
Adrian, m-am distrat aici teribil! Multumesc!

ps: si eu am scris un articol "m-am saturat" si credeam ca am fost prea dura... :))

Flaviius on octombrie 31, 2011 spunea... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Adica eu am fost cam dur sa inteleg? Am o mica problema: cand am ceva de spus - nu prea pot sa ma abtin; inca mai muncesc la asta si incerc sa imi mai stapanesc cate ceva din impulsuri! :D

Trimiteți un comentariu

Scrie aici ce te apasă...!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Trebuie sa asculti. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com